неделя, 31 май 2015 г.

Трявна, пиеси и рок банди...

Здравейте!
Ето и малко разнообразие от, вече предполагам омръзналите ви, ежедневни постове свързани с предизвикателството.
В днешният пост са събрани преживяванията от последните два дни. С идването на лятото, доброто настроение и топлите дни, еднообразието и лошото ми настроение си заминаха. Миналата седмица имаше мероприятие осъществено в няколко града, посветено на река Дунав и разглеждащо проблемите на реките. Проведе се и в моя град, но за жалост не успях да отида и затова пък си казах, че покрай Славекойвите празници в град Трявна ще посетя няколко други събития. Две от тях се проведоха предните два дни. Като с тях тази година съвпадна и Тревнинският панаир.
На Маша

 Първото събитие беше постановката на "Лъжецът", което посетих заедно с няколко приятели. Истината е, че не очаквах да е кой знае какво. В крайна сметка обаче, се забавлявах адски много и през цялото време се заливах от смях. Отдавна не бях ходила на театър и ми се отрази доста добре. При първа възможност ще отида отново. Докато седях в публиката, изведнъж ми просветна, ще след половин месец, аз също ще съм на сцена и ще си имам роля, която да играя. Не знам къде се набутах в тази пиеса и ужасно много се притеснявам да изляза пред публика.
След като свърши театъра, с приятелите ми се насочихме към панаира, да го поразгледаме и може би да седнем някъде. Така и стана. Всъщност ми се видя доста празно, но пък много се забавлявах, настанихме се на една маса и стояхме 2-3 часа, като периодично ставах и отскачах ту за захарен памук, ту да се кача на " блъскащите колички". Докато се " блъскахме" с Маша, доста здраво си разтърсих главата.
 В събота вечер бях в компанията на няколко приятелки, като заедно с тревненци слушахме рок групата Б.Т.Р. За групата знаех съвсем основни неща и по- известните им песни, но това ни най-малко не ми попречи да се забавлявам, ама наистина много. Първо хората бяха малко сковани, но към средата на концерта всички се поразчупиха, започнаха да пригласят, да ръкопляскат, скачат, танцуват и какво ли още не. Отново, скоро не бях посещавала концерт и бях забравила каква е атмосферата. Как дори и да се опитваш, няма как да запазиш лошото настроение и след известно време тотално си се предал и потропваш в крак с музиката. По-късно вечерта имаше и заря, които бяха красиви и като цяло си прекарах наистина страхотно. Само ми е жал за крачетата ми, понеже много изстрада (сама съм си виновна, че тръгнах с високи обувки, като знаех, че поне 5 часа ще стоя на крак). Не съм правила снимки, защото единия път си забравих апарата, а втория си го взех, но не го бях заредила. Затова ще ви оставя с четири снимцици, едната на Маша, друга на Мони, и две на един от местните фотографи, като може да видите името му в някой ъгъл на снимките.

  И една от техните песни, която много харесвам...







Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...