понеделник, 25 май 2015 г.

Мay book photo Challenge: Day 25





Здравейте!
Днес трябваше да ви покажа чаша. Аз имам доста, дори мога да ги нарека малка колекция. Съвсем случайно попаднах на тази снимка някъде из интернет и тотално се влюбих в чашката, затова реших да добавя нея вместо това. Толкова е сладка. Като стана дума за чаши, сега ще ви разкажа малко за съдържанието им. От известно време... може би година и половина, от към течности, консумирам само вода, кафе и чай, понякога и алкохол или си правя фрешове. Забравила съм вредната кола и натуралните сокове ( повечето, от които бъкани със оцветители и захар). За водата и кафето няма какво толкова да  ви говоря, но ще обърна внимание на чая. Пробвала съм всякакви, докато намеря, тези които наистина ми допадат като вкус и все още пробвам, но си имам затвърдени любимци. Обичам билковите, черния и зеления чай, но не ми допадат особено плодовите. Може би, най-много попадения съм имала с марката  Ahmad tea. Харесвам я, защото дори и чайовет да имат плодов вкус, той е съвсем лек и ненатрапчив. Тези които най-много ми допадат са зеления чай с мента, зелен чай с ягода и киви (мисля??), и един с горски плодове и хибискус. Също много харесвам зеления чай на Lipton, особено миризмата му.
интернет






Няма коментари:

Публикуване на коментар