събота, 25 април 2015 г.

The Book Courtship TAG

Здравейте!
Преди известно време бях тагната и няй-накрая реших да седна и да отговоря на въпросите.
Благодаря на Ана, че ме тагна и без повече мотаене, нека да започваме.

1.Първоначално привличане - Книга, която сте купили, заради корицата.
♥♡♥♥- Красиво бедствие на Джейми Макгуайър. Всъщност, връзката ми с тази книга започна от пръв поглед. На излизане от Кауфланд (мисля) минахме покрай някакъв щанд със книги и очите ми веднага попаднаха на корицата. Запомних името и автора, и си го повтарях през целия път до вкъщи, за да не го забравя. Знаех, че трябва да я имам. Прибрах се, прочетох резюмето много бегло и си я поръчах.

2.Първи впечатления - Книга, която сте си купили, заради резюмето.
-  Без хоуп на Колийн Хувър. Нея я исках от дълго време след като прочетох резюмето и в издателския план на Егмонт за миналата година, мисля. Търсих я навсякъде, но все я нямаше налична. Лятото, докато бях на море я видях и веднага я грабнах.

3.Сладки приказки - Книга, която е написана много добре.
- Тютюн на Димитър Димов. Наистина много ми допада начина на писане на автора, само тук-там ми се виждат прекалени описанията.

4.Първа среща - Първа книга от поредица, която ви е накарала да искате да прочетете останалите книги от поредицата.
- Нощна сянка на Андреа Креймър. Помня, че по времето, когато четях поредицата, направо не можех да се спра. Сега не ми се вижда толкова интересно, но преди 2-3 години друго ме е влечало.

5.Телефонни разговори до късно през нощта - Книга, която ви е държала будни цяла нощ.
- Обикновено гледам да не стоя, за да чета. Изкуствената светлина вечер, докато чета ме дразни и затова гледам да го правя през светлата част от денонощието. Не, че не се е случвало.

6.Винаги в ума ми - Книга, за която не можете да спрете да мислите.
-Ами вмомента доста често си мисля как трябва да седна и най- накрая да прочета Железния светилник, защото съм го изоставила.Също така доста дълго беше в ума ми Ние, лъжците. Досега не бях чела подобна книга и имах доста размисли свързани е с нея .

This is me7.Физически контакт - Книга, която ви харесва как ви кара да се чувствате. 
 -Книгите на Стефъни Пъркинс. Цялата поредица е много хубава и наистина ми харесва начина по който ме кара да се чувствам докато я чета. Все пак мисля че любимата ми книга от поредицата е Целувна за Ана.

8.Среща с родителите - Книга, която бихте препоръчали на семейството си и приятели.
 - На семейството си бих препоръчала Проницателят- Анди Андрюс, до сега трябва да сте разбрали колко много я харесвам. А на приятели по скоро бих препоръчала Ние- лъжците на Емили Локхарт.

9.Размисли за бъдещето - Книга или поредица, която знаете, че ще препрочитате много пъти за в бъдеще.
- Като цяло обичам да препрочитам книгите си. До момента най- много пъти съм препрочитала Красиво бедствие- Джейми Макгуайър и Дивергенти на Вероника Рот. Със сигурност ще ги прочета пак и Без хоуп- Колийн Хувър и Целувка за Ана - Стефани Пъркинс въпреки, че съм ги препрочитала... направо всички.

10.Споделете любовта си: - Кого тагвам?
- Ами аз се забавих малко, защото исках да обмисля отговорите си, а и нямах много свободно време . Поради тези причини повечето book-блогъри, за които се сещам са таг-нати или са отговорили вече на въпросите.. Все пак, ако някой желае го приканвам да го направи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...