сряда, 29 април 2015 г.

The Book Combo Tag

Тук съм с още един таг. Няма как да му устоя обаче. Мисля, че имам проблем с тях. Утре имам класно по математика, но щом видях, че
Tumblr
1.Кои двама автори бихте искали да обединят авторските си умения в една обща книга? - Може би Аманда Краймър и Ришел Мийд. И двете авторки по-отделно имат добър стил на писане. Мисля, че ако се съберат ще се допълват доста добре.


2.Коя е любимата ви съвместна работа между автори? Ами, не си падам много по съвместните творби... Опитът ми се изчерпва с Красив негодник на Кристина Лорен и Сняг вали. Ами не ми харесаха особено.Втората дори и не я завърших.

3.Ако можехте да комбинирате две истории и да ги направите на една обща книга, кои щяха да бъдат те и какво щеше да стане заглавието им? - Цялата истина в мен на Джули Бери и Бялата врана на Маркъс Седжуик. И двете истории са изключително интересни и като изключим факта, че се развиват по различно време, според мен биха се допълнили доста добре. Друг вариант е поредицата Скъпоценни камъни на Кирстен Гир и Адски устройства на Касандра Клеър.

4.Кои двама герои от различни книги, бихте събрали заедно? -Доста време ми отне да реша какво да отговоря... Тове от поредицата Трил на Аманда Хокинг и Даяна от Тайния кръг. Биха били страхотна двойка. Доколкото си спомням, тя беше доста уравновесена и силна личност, докато Тове е трудно концентриращ се, смел и проницателен младеж. И двамата са герои, които се борят се за това, в което вярват.

5.Кои два свята от различни книги, бихте искали да видите заедно в един епичен свят? - Може би този описан в Скъпоценни камъни и Изборът. Мисля, че би се получило нещо интересно. Бъдещи кралици, прекрасни пепеляшки, пътувания във времето и един лош, лош Граф Сен Жермен. Как бих кръстила поредицата... може би "Избора на пътуващият във времето".

6.Коя поредица ще се радвате да видите събрана в една книга? - "Академия за вампири".Харесвам поредицата. Много. Така и не успях да я завърша обаче, защото ми е много разширена . Аз не обичам да се впускам чак в такива километрични поредици, защото по някое време губя интерес. 

Update: Ами всъщност започнах да отговаря на въпросите и на половината реших все пак да погледна уроците. Все пак е тук на същия ден. Напоследък ми се случва да започна нещо и няколко дни да се опитвам да го завърша, защото не ми достига време. 
Уморена съм.
Спи ми се.
Утрешният ден ще е мъчение.
Цялата седмица всъщност беше такава. 
Във Втоник имах класно по български и контролно по биология. А и уроци по история...Стига толкова.
Лека вечер!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...