неделя, 19 април 2015 г.

Размислите на един начинаещ блогър

19 Април
Неделя по залез слънце,
 Гергана има огромно домашно по География, но отново се чуди как да се отърве от него. И ето ме, седнала съм пред компютъра, пуснала съм си един плейлист и се опитвам да си оправя настроението. Какъв по-добър начин от това да се завра в моето си, любимо местенце.
 Не съм забелязала колко много съм се привързала към блога. Той е част от всеки мой ден и въпреки, че е още бебе-блог  и няма много голяма аудитория, се радвам на всяко едно посещение. Това значи, че един човек е отделил от времето си, за да погледне какво се върти в обърканата ми глава.
 Сега като се върнах да видя кога е първата ми публикация излиза, че той е на повече от половин година. Уауу!
 Първо беше място само за мен.
 Никой не знаеше, че съществува.
 Дори не мислех, че ще съм редовна, но явно съм сбъркала. След това забелязах как посещенията започнаха да се покачват и осъзнах, че някой го чете. Някой наистина отделя от времето си за моето местенце.
 За краткото време, от което съществува Nightingale's princess ме научи на няколко неща:
  •   да бъда по-постоянна
  •   да бъда по-организирана
  •  да вярвам малко повече в себе си 
  •  накара ме да искам да се науча на толкова много неща 
  •  благодарение на него се запознах с нови ( и все страхотни) хора, от различни краища на страната 
  • да заобичам гледката зад обектива 
  • да бъда по-смела 
Благодаря!
На Него.
На Вас.
Дори на себе си, че преди половин година имах достатъчната смелост да го направя публичен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...