вторник, 24 март 2015 г.

Update: 24.03.2015

 Така... На първо място вече официално е пролет... знам,знам малко закъснях, но толкова време чаках, че просто нямаше как да не го кажа.
  Току-що си направих чай и се настаних пред компютъра да наваксам малко с блога... понеже съм си вкъщи. Като изключим факта, че съм болна, мисля че наистина се нуждаех от почивка.    
  Последната седмица ми беше доста натоварена, плюс това че учихме в събота и единствения свободен ден, който имах бях във Велико Търново, на празника на града. Мисля, че се преуморих и това доведе до факта, че в момента съм на антибиотици...
  Като стана дума за събота... в училище беше наистина приятно. По- шумната част от класа я нямаше и бяхме 10 човека. Първият час си направихме протоколите ( по физика с момента правим лабораторна работа) и понеже бяхме разделени на групи, моите  съученички бяха решили да ме изоставят да си правя опита сама, въпреки че знаят, че не разполагам с 3 чифта ръце... както и да е справих се, дори ми беше забавно. По химия правихме упражнения. В останалите часове не правихме нищо друго освен да играем карти. Аз всъщност не играх, никога не съм искала да придобия това умение, затова и не съм се научила... е в събота ми беше наистина интересно да наблюдавам играта.
 Преди две седмици ми гръмна пресата за коса и по странното е че не я бях използвала поне месец и когато реших да го направя тя взе, че се развали... Затова трябваше да се сдобия с нова, в която се влюбих от първото докосване.
 
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар