понеделник, 9 март 2015 г.

Opposites Book Tag

Opposites Book Tag
Така нека първо спомена , че на този таг попаднах съвсем случайно в ето този прекрасен блог.
📖
1. - Първата ви книга - Тръпка на Маги Стивотър. Вече не е при мен, но винаги ще пазя топли чувства към нея.
- Последната ви закупена книга - Пазителят на Лоис Лаури. Още не съм я започнала.

2. - Евтина книга - Къде беше на Гейл Форман. Излезе ми 5 лв, защото правих голяма поръчка.
- Скъпа книга - Не мисля, че имам чак толкова скъпа книга.


3. - Книга с главен герой момче/мъж - Лявата ръка на Бога на Пол Хофман
- Книга с главен герой момиче/жена - Бялата врана на Маркъс Седжуик.

4. - Книга, която сте прочели бързо - Целувка за Ана на Стефани Пъркинс. Мисля, че я прочетох за ден. Беше много лека и приятна и се превърна в една от любимите ми.
- Книга, която сте прочели бавно - Тютюн на Димитър Димов. Отне ми повече от месец, за да прочета двата тома, като преди това я бах започвала още един път.
 
5. - Книга с красива корица - Разбий ме на Тахере Мафи. Още преди да бях прочела резюмето знаех, че трябва да имам тази книга.
- Книга с грозна корица - Не мога да се сетя. Колкото и да се опитвам все намирам нещо хубаво във всяка.

6. - Книга, в която действието се развива в България - Скептици на Людмил Тодоров. Първото, което ми хрумна беше Тютюн, но тъй като вече я споменах...
- Книга, в която действието се развива в чужбина - Без хоуп на Колийн Хувър. 

7. - Тънка книжка - Проницателят на Анди Адрюс. Just 167 pages.
- Дебела книга - За съжаление отново трябва да дам за пример "Скитница". Не съм сигурна, че е най - дебелата книга, която притежавам, но със сигурност е една от много дебелите.

8. - Художествена литература - Всички книги в скромната ми библиотека.
- Нехудожествена литература - Не се сещам за никоя в момента.

9. - Романтична книга - Красиво бедствие на Джейми Макгуайър ... Брои ли се...
- Криминална книга - Цялата истина в мен на Джули Бери.

10. - Книга, която ви прави щастливи - Отново ще кажа Целувка за Ана на Стефани Пъркинс.
- Книга, която ви натъжава - Предани на Вероника Рот. Освен, че самата книга е тъжна, се натъжавам и че с нея се слага край на една от любимите ми поредици. 
 
П.П.- Много бих искала да видя отговорите на Ева и Зинeти, и наистина ще ме зарадват, ако решат да го направят.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...