вторник, 3 март 2015 г.

One of my days... or something like this

Хей, хей!
Честит празник!
Започвам тази публикация за трети път. Дано сега да се получи. Нека да започваме.Днес съм тук да споделя едно преживяване. Така... темата на поста е OOMD или по специално- пътуването ми на 1 март до Природен парк "Сините камъни".
 Голямо впечатление ми направи хотел Шато Алпиа, който се намира в близост до парка. Самата сграда изглеждаше внушително и ми напомни на модернизиран замък с прекрасна градина (за жалост не успях да намеря по хубави снимки, а времето не ми позволи да направя).

Всъщност самото пътуване беше доста импулсивно и до последно със семейството ми, не знаехме къде ще ходим.
  
Просто се качихме в колата и отпрашихме към Сливен. Ей така, на разходка. След това, обаче на баща ми му хрумна, че се намираме в близост до парка и защо ли пък да не отскочим до там. Както видяхте, облеклото ми не беше особено подходящо за разходка из местността, но това не ми попречи да стигна до Халката. 

 
Незнам дали вече сте разбрали, но аз наистина обожавам да пътувам и това, че бях сред природата, направи деня ми още по хубав.

 Времето беше мъгливо (не успяхме да огледаме околностите), но в никакъв случай не беше студено.

Халката


Освен до Сливен, минахме и през Елена и после през Велико Търново. И на трите места метеорологичните състояния бяха различни. Както казах в Сливен- мъгливо, в Елена грееше слънчице, а във Велико Търново валеше дъжд. Беше много странно и все пак хубаво, сякаш ... незнам... едно такова приказно ми беше... В Елена се поразходихме малко и си тръгнахме, а в Търново минахме през мола, за да си потърся някакви обувки (много си ги харесвам) и минахме набързо през центъра.  

 
Когато се прибрах минах набързо през вкъщи и излязох да се видя с приятелите си. Смяхме се както винаги. И така...Това беше от мен.
   Паркът беше пълен със синчец, затова завършвам поста с тази снимка.




4 коментара:

  1. Честит празник! Много държа да кажа, че обожавам да чета travel постовете ти, мисля, че не го споделям за първи път. Някак си ме зареждат с много позитивна енеркия и ми се ще и аз да се кача в колата, и да си попътувам за няколко часа далеч от реалността. <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо, повярвай ми взаимно е! Толкова да ми е приятно да чета всеки твой пост, не е истина <3 Колкото до подобни постове, жалко, че вече нямам много възможности да се откъсна от ежедневието“ Благодаря ти!

      Изтриване
  2. Обичам постове свързани с пътувания или просто да прочета за деня на някой, винаги е различно и приятно. Не знам как си имала сили после да излезеш с приятелите ти след толкова път или на мен ми се вижда доста, не съм запозната с разстоянията между дадените места. Страхотни снимки, между другото :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хей, благодаря ти! Аз също много обичам да чета travel постове и затова и се опитвам да включвам такива в блога си, а ако на някой му се стори приятна дестинация и реши да я посети, ще съм много щастлива. Колкото до това от къде съм взела сили, идея нямам. Било е преди две години, но предполагам щом има желание - има и начин! ;)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...