вторник, 31 март 2015 г.

March Favorites

 Измина още един месец. 

Месеца на мартеничките, на пролетта, на майките ( за мен 8 март си остава деня на мама). гръмотевична буря над главата си, една част от време, но тези мисли съм ги подтиснала някъде назад в съзнанието си и се старая да помня само хубавите).
Има една част от месеца, която нещо ми се губи ( бях съпътствана от
  Този месец имах възможността да посетя ново място. Още на първо число, се озовах в Сливен и бях очарована от Парк "Сините камъни". Ще кажа само, че наистина харесах парка и си представям, когато се раззелени колко приказно ще е с всичките тези дървета...
  Бяха ми приятни и часовете прекарани в училище ( през повечето време...). Наистина се забавлявах. Върнахме се към детските игри и закачни и то не бяха гоненици, подскачане на един крак и смях за глупости, прегръдки и какво ли още не.  

Козметика. 

 
От към козметика ще е доста постно. Цял месец използвах един цвят сенки... Nude от Lorac Pro. Харесва ми какъв дискретен блясък придава на окото и ми се струва идеален за постигане на ефект "събуждане". Нанасях го върху подвижната част на клепача, като за вечерно излизане прибавях Pewter от същата палитра.
 Използвах доста често и червилото на Essense номер 11 Nude love. Харесвам в него това, че е много леко и не се набива на очи, но все пак се забелязва.

И последното в категория козметика е душ гелът на Alverde- Градински шепот с масло от бергамонт и портокал. Мирише страхотно и когато изляза от банята кожата ми е много мека. Жалко само, че не се задържа дълго аромата.

Книги

I'm Dying!! OMG😭😭😭😭😭😭😭♥️♥️♥️♥️😍😍 Фор. Обичам я. Незнам какво друго да кажа. Първо много дълго време отлагах да я прочета, и когато я видех някъде отклонявах глава, дори когато я започнах, отново бях скептично настроена. Сега обаче смятам, че това е една наистина страхотна книжка, за почитателите на антиутопиите и не само. Нещото, което много харесвам в книгата, е как някои моменти се застъпваха с първата книга от Поредицата Дивергенти и виждам през очите на двамата главни герои. Ако искате да прочете по обстойно мнението ми за книгата, може да погледнете тук

 

Филми 

 Born to race: fast track

 Голямата ми страст са филми с автомобилни състезания. Обожавам ги. Затова и когато видях случайно  Born to Rice: Fast track, нямаше как да го пропусна. Преди доста време бях гледала първата част... когато излезе 2013??... и не бях останала особено очарована, но все пак не беше лош.Този, обаче ми хареса. Може би, защото отдавна не съм гледала такъв тип филми.Някои от главните герои са заменени, но да си кажа право... повече харесвам новите. Става въпрос за момче, което получава възможността да постъпи в академия или нещо подобно за автомобилни състезатели, мисля че всички бяха 12 и ги групират, и накрая на курса?? двамата, спечелили състезанието, подписват договор с компания. Така се случва, че партньора на Дани бива дисквалифициран, и на негово място идва противникът му от първата част. Какво се случва по нататък, ще разберете, ако дадете шанс на филма.  
Трасьори.
 Сигурно ще се досетите, че като цяло харесвам филми с много действия, непрестанно движение. Героите са много подвижни и прескачат от adventure на adventure. В този случай, не е точно приключение, колкото престъпление, но все пак мисля, че разбрахте за какво става въпрос. Филма разказва историята на момче загубило себе си. Работи като разносвач на колело, докато един ден, пътя му не бива пресечен от едно момиче. Тя е трасьорка. Привлечен от този непознат за негo стил, той се включва в банда и се забърква в неприятности. 

Музика

Няма да коментирам песните, само ще вметна защо избрах Can't stop dancing. Тази песен ми носи много топли спомени. Когато излезе с една приятелка, дори си танцувахме на нея в училище. И сега когато я чуя и се сещам за нея.

Няма коментари:

Публикуване на коментар