понеделник, 16 март 2015 г.

Бум, Бам... случайности...

.Днес, както си ровех в Tumblr и съвсем случайно попаднах на едно момче от моя град (който е наистина малък ) и ми стана едно такова хубаво, че в един сайт с толкова много потребители, без да съм търсила или нещо подобно, попаднах да човек, който познавам и е от моя град...
 Така де реших просто да споделя... Случайности...

Знам, че от много време не съм правила нещо различно от тагове, но истината е, че не ми остава много време... Всъщност, не правя нищо особено и все пак, денонощието не ми стига... Надявам се скоро да седна за по-дълго от 5 минути и да обърна внимание на блога...
В събота, докато отивах на репетиция в пороя, видях щъркел, обаче забравих да си закача мартеничката и така до днес си ходих с тях и когато се прибрах закачих една на плодовото дръвче в градината...В събота освен, че станах вир вода, вечерта ходих и на парти, по случай 18-тия рожден ден на близка приятелка. Беше ми много изморено и мислех, че ще искам да си тръгна по-рано, но истината е, че си прекарах прекрасно...В момента съм малко забила от към книги и си препрочитам Целувка за Ана ( не че нямам още 10-тина книги, които ме чакат да ги прочета). Напоследък доста ревюта се изсипаха за поредицата, че ми се прииска да я прочета пак... Казаха ни оценките по Английски и ми трябва 1 точка за 6... толкова е гадно... не, че не съм доволна и на 5 , но все пак... Затова като се прибрах си направих курабийки...
Това беше бързото ми включване...
До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...