неделя, 8 март 2015 г.

Трил: Подменена- Аманда Хокинг

Така днес съм тук за да направя кратко ревю на още една книга. Подменена на Аманда Хокинг от трилогията Трил. Когато излезе първата книга много исках да я имам, но с течение на времето желанието ми се стопи и до преди месец, бях забравила за съществуването на трилогията. В момента имам първите две книги и сега ще говоря за първата, която туко що приключих. От началото си до сега мнението  ми относно книгата се промени.

 Може да съдържа спойлери.

Това са мои записки някъде към 80-тата страница: 
" Добре тази книга ми се струва изключително глупава. Реално погледнато, как може да се запознаеш с някого, когото уж те плаши и си мислиш, че ти говори врели-некипели и на другия ден да заявиш, че си официално влюбена в него. Нещо прекалено бързо ми се развиха събитията... Хоп дойде, разказа ти каква си, влюби се в него, лошите дойдоха и той те отведе... Може би вече съм надраснала тези неща и ми се вижда супер нескопосано..."

TRYLLE TRILOGYВсе още мисля, че по книгата има какво да се  доизпипва и, че вече съм надраснала тези фантастични истории. Виждат ми се, доста предсказуеми и не будят особен интерес в мен, но започнах да харесвам героите.Уенди е още дете. Тя е имала труден живот. Баща и умира, майка и се опитва да я убие и затова сега е в лудница, а тя се разхожда с голям белег върху корема си. И един ден, просто ей така едно момче, чука на прозореца и, и казва, че е трол и подменено дете. Той самият също е трил/трол и е пратен, за да я намери и заведе във Фьоренинг- домът на триловете, където тя там разбира, че е принцеса. Да, ама тя съвсем не се чувства като такава и на всичкото отгоре взима, че се влюбва с следотърсача пратен да я открие. Фин. В тази книга не разбрах много за него. Научих, че е честен, безкористен, верен на кралицата и готов на всичко за Уенди. Дори да умре. Много харесвам Тове, той се изявява като прекрасно, винаги изглеждащо незаинтересовано и някак загадъчно момче, което може да се концентрира, само когато мести предмети с ума си. А кралицата, майката на Уенди, Елора се изявява като зла вещица, но мисля, че по нататък ще разкрие и топла, способна на любо, в майчински настроена страна .
Иска ми се да говоря още за героите, но мисля, че ще разкрия прекалено много, освен ако вече не съм го направила. Ако искате да разберете какво става с Уенди, Фин, Тове и всички други герои прочетете книгата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар