неделя, 1 февруари 2015 г.

The book tag ...

1. Имате ли определено място в къщи, където обичате да четете?

 #girls #reading #books *Обикновено в леглото, но сега през студените месеци обичам да се сгушвам до парното.

2. Когато започвате глава/част от книга довършвате ли я до край или спирате някъде по средата?
*Много рядко ще оставя някоя глава незавършена и то, защото трябва да свърша нещо наистина спешно.

3. Ядете или пиете ли, докато четете?

*В никакъв случай не ям, имам чувството, че колкото и да внимавам ще изцапам книгата. Нямам проблем да си пийвам нещо обаче.


4. Можеш ли да четеш, докато слушаш музика или гледаш телевизия?

* Мога да се абстрахирам от такива неща. Когато хвана някоя книга и наистина съм се зачела, изключвам всичко около себе си. Понякога обаче, си пускам музика просто за фон.


5. Една книга в даден момент или няколко наведнъж?

  * Една. Обичам вниманието ми да е насочено изцяло към една книга. Въпреки това ми се е случвало да чета две книги наведнъж.


6. Четене в къщи или четене навсякъде?

*Определено вкъщи. По комфортно е. Чела съм и във влак и в училище. В училище постоянно се разсейвам от случващото се със съучениците ми, но във влак пък също е доста удобно, ако си намериш подходящо място.

weekends
7. Четене на глас или четене на ум?

* На ум.


8. Четеш ли напред или прескачаш ли страници?

*Не, чета всичко, но имам навика, винаги, преди да започна дадена книга, отварям най-отзад и прочитам последното и изречение.


9. Електронна книга или книга от хартия?

*Чела съм и по двата начина и съм свикнала с тях, но друго си е усещаш хартията, да разлистваш страниците, да помирисваш новата книга. А също и да отбележим, че ел. четци вредят на очите.

The Reader's Path by Jeremiah Morelli | via Facebook
10. Последната книга, която прочете?

*Къде беше на Гейл Форман


11. В какъв жанр са книгите, които обичаш да четеш?

*Първата книга, която си взех беше фентъзи и в продължение на една година, че и повече четох само фентъзи . Сега две години по-късно, дали защото са ми омръзнали или защото съм пораснала, съм се отворила за доста повече жанрове ( романтика,криминални,исторически, задължителните за училище, които преди дори и не поглеждах, YA и т.н.) и все повече избягвам сектора с фентъзи. Но пък все още посягам към антиутопиите. Те са ми страст.


12. Любим автор?

*Не мисля, че имам такъв. Не съм се впечатлявала чак толкова от начина на писане на даден автор, че да мога да го нарека любим.


13. Любим цитат?

"Това е едно от най-  трудните неща- да измислиш как да започнеш."
                                   - Чарлз Буковски
 
"-Много хора си мислят,че за промяната е нужно много време. Не е така. Промяната идва за миг! Тя е внезапна! Може да ти отнеме много време да решиш да се промениш...,но самата промяна се случва само с един удар на сърцето." 
                                      –"Проницателят",Анди Андрюс
"Няма значение какво е миналото ти, защото винаги можеш сам да избереш бъдещето си."             
Tumblr girl reading.                                   –"Проницателят",Анди Андрюс
"Хората вярват това в което искат да вярват."
                                     – "Да остана ли? ", Гейл Форман
 
Мога да продължавам така до безкрай, но да речем, че за момента това са любимите ми цитати.

14. Книгата, която четеш в момента?/ да добавя нещо от себе си

* Разбий ме - Тахере Мафи

Няма коментари:

Публикуване на коментар