събота, 28 февруари 2015 г.

Love, Rosie...



Тъкмо приключих с гледането на филма Love, Rosie. Известно време отлагах да го  гледам. Мисля обаче, че намерих точния момент в който да му отделя час и половина. Може би имах нужда, точно от един такъв сълзлив филм, на който ще мога да си изплача очите и да знам, че ще ми олекне . Имах огромно желание да прочета книгата, но понеже няма превод, а аз не мога съвсем сигурно да се доверя на уменията си по английски, така и не се наканих да си я взема. Незнам за нея , но филма ми хареса, както казах точно такъв от какъвто се нуждаех. Харесват ми избраните актьори и самата им игра, може би най- много ме очарова малката Кейти ( дъщеричката на Роузи) Историята се върти около Алекс и Роузи. Двама най-добри приятели , живеещи в Англия. Искат да заминат да учат заедно в Бостън. По стечение на обстоятелствата,  обаче Роузи забременява и се отказва от мечтата си да учи и да има собствен хотел, Алекс от друга страна, без да знае за бременността на и заминава и така дълго време пътищата им са разделени. В течение на 12 години, в които те рядко си комуникират , ние проследяваме живота на свеки от тях . В крайна сметка се оказва, че са влюбени един в друг, но дали любовта им ще пребъде, ще разберете, акогледате  филма.



 Love, rosie. 


rosie | via TumblrUntitled

2 коментара:

  1. Книгата е на бебешки английски и те съветвам да вярваш повече в себе си и да я вземеш. Аз само чакам моята да пристигне и веднага я почвам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти... ще гообмисля и когато имам възможност може и да си я взема :))

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...