събота, 28 февруари 2015 г.

February favorites...



    Дойде време за още един пост с месечни любимци. Февруари ми беше един такъв... заседнал. Имаше  и хубави, и лоши моменти...В училище , месеца се оказа пълзотворен. За момента се справям доста добре, за което съм щастлива и дори мога да си призная,  че съм горда със себе си, защото от доста време не е било така.  Мисля, че този пост ще е сравнително кратък, защото нямах времето и възможността  да опитвам нови неща, било то козметика, пътешествия, книги, филми и т.н.  
Козметика
    1.       Maybelline The Rocket Volum' Express
Имах тази спирала от известно време, но не исках да я отварям, защото имам отворена, но просто не се сдържах и направо се влюбих в нея. Малко трудно се премахва, но пък си заслужава.
    2.       очна линия Еssence
Не, че е нещо особено очната линия, просто последните няколко седмици, преди да тръгна за училище си слагам и очна линия.  Във формата си на писалка, наистина е лесна за нанасяне и бих казала, че не се размазва.
    3.       Червило  Golden rose серията  velvet matte 07
Тази година си поставих за цел да се науча да нося червило. Това е второто, което си взимам и в началото все си мисля, че не съм взела правилния цвят, но после ми допада. Това, което не ми харесва е, че ми изсушава устните, но като нанеса балсам ситуацията се нормализира. Като цвят и трайност,  обаче е убийствено.  
    4.       Парфюм Avon Instinct
Този парфюм си го бях взела септември месец, но  останах с впечатлението, че не е траен и го изоставих. Този месец, обаче го преотрких и отново се влюбих в миризмата му и осъзнах, че съм направила грешка. Доста траен е всъщност.
Аксесоари
Gold bag   1.       Чантата ми на Bershka
Отново бях забравила, колко много харесвам тази чанта. Заради по- обемните си сестрици, я бях пренебрегнала и сега не спирам да я нося. Не е нищо особено, малка е, но всъщост събира много неща и е наистина хубава и семпла.
Книги
Този месец не отделих много време на книгите.  От известно време не съм припарвала към книгите, които притежавам, а още не съм прочела. Няколкото, които все пак завърши, бяха в електронен вариант, но не ме впечатлиха особено.
   1.       Ще те чакам – Дж. Лин
Мнението си го споделих в една предишна публикация. Само ще спомена, че ми харесва много и Ейвъри, въпреки нерешителността си и след-дъжд-качулка-състоянията си, е един страхотен герой .
UntitledДруго
   1.       Кафе с мляко
С приятелката ми, с която имаме ритуал след първия учебен  час да ходим за кафе, си намерихме ново място, от където да си дабавяма нужната доза кофейн. В последно време си взимам кафе с мляко и му се наслаждавам до последната глътка.
    2.       Банани
Направо се побърках с тези банани. При всеки удобен случай си взимах по един.
Музика
Песните може би бяха най-  лесното решение в този пост. Няма какво да ги коментирам, просто не спирам да ги слушам.( love them)
   1.       Pavell & Venci Venc' feat. Moisey – Единствената

   2.       Tove Lo - Talking Body 


   3.       Jack and Jack - Wild Life 


   4.       Maroon 5 - Sugar

Няма коментари:

Публикуване на коментар