понеделник, 23 февруари 2015 г.

Шантав понеделник...

Хей, хей, хей!
Минавам само да се оплача с колко домашни съм затрупана... Но пък за пръв път от доста време имам желание да уча. Утре за пръв път ще играя пред публика ( ужасно ми е притеснено), въпреки че ще е само репетиция . Не осъзнавах, че първи март е в неделя... трябва да купувам мартенички... Колко бързо минаха двата месеца... Скоро още пусна любимци за февруари. Днес сутринта времето беше страхотно ( всъщност беше доста мрачно). Бях с кожено яке и къс ръкав и беше супер, много мразя дебелите якета...( сигурно сте забелязали колко обичам многоточието). Утре имам контролно по биология и тъкмо приключих с ученето за него. Утре само една приятелка ще ми разясни някои неща, имам два часа история единия с обща история, а другия с българска т.е. имам да уча няколко урока, и физика ( как я мразя) и там ще има изпитване. По принцип, по физика, аз мога да имам отлична само, ако съм схванала как се решават задачите, иначе на теория ме няма никаква, докарвам го някак до мн. добър де, но все пак. Този път задачите нещо ми се изплъзнаха и сега... ; (. Дано да ми се размине. Сигурно го повтарям за стотен път, но днес наистина беше супер ден! Е вярно, че по химия госпожата ме изкара на дъската, за да се упражняваме за контролното в четвъртък  и аз знаех какво да правя, което не ми се случва често по химия ( и нея я мразя), но се отплеснах и написах пълни глупости... Госпожата просто дойде, взе ми маркера, каза " Ама много си разсеяна Гергана..." и ме прати да си сядам. От към математика също се оказа доста ползотворен час... разбрах си задачите, че и ми остана време да се оплаквам на Маша заради чувствителната си кожа... Имам отличен по Литература ( колкото и да не ми се вярва... мислех, че съм писала пълните глупости и ще се изложа...). След бягството ми по География, очаквах госпожата да ни изкара тримата бегълци пред дъската, и да започне да ни изтезава, а тя просто каза на целия клас да направи самостоятелно подробен план на един много лесен урок. Направих го за 15 минути и после половин час си говорих с Денис, който също така си полегна малко върху мен...Последния час пък, нещо бях взела телефона на Маша , тя се пресегна да си го вземе и си заби брадичката в главата ми, съответно и двете се разохкахме и не забелязахме, че класната е вдигнала телефона  и малко ни се развика... Смених си фона... исках да ми напомня за пролетта и мисля че се получи...Надявам се цяла седмица съм в такова настроение!!
Чао
П.П. Съжалявам за обърканите ми мисли... Историята ме чака. 
П.П.2 - тотално се пристрастих към tumblr цък

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...