събота, 31 януари 2015 г.

Favorites January 2015

Favorites January 2015
Странно колко бързо се изниза Януари. Не го усетих. За пръв път пиша такъв тип пост, и незнам откъде точно да започна... Може би от козметиката:

През януари любимите ми продукти от раздел козметика са:
1. Четири лака- Два на българската марка SNB и два на Maybelline Colorama. Първите спечелих от гивауей през декември и от тогава често посягам към тях. Розовия, Ангел, е с чудесна пигментация и дори с един пласт е наистина плътен. Цветът също е разкошен. Другите два ги взех от намаление в DM. Влязох в дрогерията и щом отидох до стелажа на Maybelline,  веднага се хванах да си избирам цвят ( това наситено лилаво). Когато отидох на касата забелязах и glitter-ите, грабнах и един от тях.
2. За грижата за косата ми си помагам с Garnier Duox шампоан и балсам с мед и прополис. Не очаквах да е нещо особено, но си ги взех защото една приятелка ми го препоръча. Откакто ги използвам косата ми е с повече обем, по жива и лъскава и не се омазнява толкова бързо.
3. Лакочистителя на Лили. Няма какво да говоря за него. Взех си го, защото всички в beauty blog/vlog пространството говорят за него само хубави неща. Истината е, че поне за мен, той върши наистина страхотна работа- не изсушава ноктите ми и ги заздрави.

Нека да преминем към облеклото.
1. Една от любимите ми комбинации са тези светло сиви дънки с  тъмно сивата широка блузка, която по случайност си взех с два номера по голяма..., но все пак си я харесвам.
2. Въпреки, че наскоро си взех и кафявите дънки и светлата блузка, те също се превърнаха в мои любимци.
3. Коженото яке, което си взех миналия месец. Успях да го облека не малко пъти през януари и страшно много си го харесвам.

Random favorite things:
1. Пътуването. Както и преди съм казвала, обожавам да пътувам и да ходя на нови места. През януари успях да отида до Узана,Велико Търново, Стара загора и Плевен. Единственото място от изброените по горе, на което не бях ходила беше Плевен. И все пак се радвам, че имах възможността да ги посетя отново.
2.Новият ми органайзер. Винаги си ги правя сама и страшно се забавлявам през това време. Този път има отделения за всичко, което би ми потрябвало и смея да кажа, че ставам все по добра в изработката им с помощта на цветни листи и маркери...


Книги:
1. Както най- вероятно сте разбрали от ревюто на Проницателят- Анди Андрюс, направо се влюбих в нея. Ето защо може да прочетете тук .
2.Целувка за Ана- Стефани Пъркинс, чието ревю можете да прочете тук.
3. Да остана ли?, Къде беше?- Гейл Форман. Слагам ги под общ знаменател, но истината е, че повече ми харесва Къде беше?. Преди да прочета изцяло книгата не мислех, че тя ще попадне в този пост. Въпреки края си, който за мен е малко разочароващ... Очаквах нещо повече, нещо по-непредсказуемо. Тези книги намериха мястото си тук не заради Мия, а заради Адам. До Мия някак не можах да се докосна, да вникна в нея и объркания и мозък, докато до също толкова объркания Адам успях да се докосна, да чувствам с него, да разбирам мислите му и въпреки, че понякога не бях съгласна с тях, го харесвам изключително много. Харесва ми, че в двете книги има музика, разказва се за противоположностите, за несправедливостта на живота. Авторката някак си е успяла да направи историята малко по-реална от много други, защото в нея не става въпрос само за любовта между двама души, а и за изборите, които трябва да направи всеки и после да живее с последствията от тях. Харесвам малките откъси от песни в началото на главите на втората книга. Харесвам толкова много неща в тях.  

Музика:
1. Наскоро излезе нов ремикс на Tove lo- Habits и така попаднах на един по-стар, който от тогава, не спирам да слушам.

2.Докато гледах трейлъра на фифти шейдс открих и love me like you do на Ellie Goulding.

3. Също много ми допада и diggy down- Inna. По нея пък ме зарибиха съучениците ми.

4. И  Animals- Maroon .Наистина страхотна песен.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...