вторник, 20 януари 2015 г.

Едно приятно пътувене и няколко неприятни случки

Още вчера мислех да напиша този пост, но не ми остана време. Както се оплаках в миналия пост съм затрупана от неща свързани с училище.Преди да започна със същественото искам да се похваля, че вече съм оформена и по химия и география, а ми съобщиха, че в четвъртък ще ме изпитват по физика. Показах си и презентацията по английски... при това първа... и останалото време си почивам...Днес пък направих и контролното по биология и се надявам да съм се справила добре. Върнаха ни и есетата по английски, където съм се справила много добре... А след като напиша поста започвам да се подготвям за утре с Под Игото и Иван Вазов.
Така сега вече към идеята на поста...
Travel the worldКакто казах, в събота с няколко мои приятелки си направихме малко пътешествие до Стара Загора, което значи, че трябваше да стана в 5 сутринта в събота ( при положение, че цяла седмица не можах да си взема нужния сън), за да си хвана влака. Беше много странно да вървя по притихналите улици, не зловещо, а красиво и успокояващо. След като се качихме във  влака, се отдадохме на спомени, понеже с някои от тях не се бях виждала отдавна. В Стара Загора пристигнахме около 9 часа и тръгнахме направо към центъра и извадихме ужасен късмет, че Хеликон беше отворен. Намъкнахме се вътре да огледаме книжките и стояхме там поне половин час. Още щом влязох се сетих, че на 17 излиза Разбий ме и обиколих стелажите да видя дали са я разпространили вече, но я нямаше, затова започнах да обикалям и да се чудя коя книжка да си взема. Случайно обаче се натъкнах на едни кашони и какво да видя в тях... Книгата. Прилично изчаках да я разопаковат и започнат да редят по рафтовете и веднага след това грабнах един екземпляр. Когато продължихме напред попаднахме на още една книжарница, от която останах много разочарована, Тъкмо отваряме вратата и отвътре се започва едно викане "Затворено, Затворено, Затворено е!!!" За пръв път ми се случва да ме изгонят от книжарница и то още преди да съм влязла. Смутихме се и решихме да продължим напред. Стигнахме до мола и решихме да се разделим, за да свършим по бързо с обикалянето. В 12:00 Се събрахме отново и отидохме да обядваме. Другите момичета искаха да обикалят още, а аз и момичето, което ме придружи в обиколката, вече бяхме готови с пазара и нямаше, какво друго да правим освен да седнем и да пием кафе. След това минахме през Хермес от където пък, след половин час обикаляне се сдобих с Ана в рокля от кръв на Кендар Блейк и с цял куп други, които искам да си взема... С моята придружителка решихме отново да слезем към центъра, защото ни писна да обикаляме в мола и по път решихме отново да минем през така приятелски настроената книжарница и още с влизането аз се залепих за книгите. А моята приятелка се запъти към другия край и една служителка отиде при нея... Чух, че я пита дали си търси нещо, а тя каза, че вмомента оглежда, при което продавачката я попитала: " А какво правите тук при положение, че сте пазарували от Хермес?" Защото явна е забелязала торбичките. Приятелката ми и отговорила, че преди това било затворено и затова сме отишли в Хермес, но все пак сме решили да се върнем. Аз останах като шамаросана след като разбрах какво е станало и ми се искаше да се върна в магазина и да им кажа , че заради отношението им, съм отишла да пазарувам в Хермес и, че повече няма да стъпя в тази книжарница. Както и да е ... след това отново минахме през едно кафене и седнахме да изчакаме там другите момичета. Постояхме малко там и след известно време, решихме да слизаме към гарата. Там пък такъв номер ни извъртяха... оказа се, че влака, с който се ще прибираме е бърз, а момичетата си бяха извадили двупосочни билети и отидоха да питат на касата дали трябва да доплащат нещо. От там им казаха, че всичко е наред. Аз си извадих билет понеже моят беше еднопосочен. Качихме се във влака и когато започна да минава Meow ▲▼ | via Tumblrкондукторката  и да проверява билети, направо побесня като видя тези на моите приятелки, започна да им вика дали са знаели на какъв влак се били качили и някакви такива работи, при което те и обясникаха каква е ситуацията, но накрая просто ги глобиха. И въпреки тези неприятни случки денят беше наистина хубав и се забавлявах страшно много. Успяхме да се приберем благополучно и лично аз не можех да си държа очите отворени, че веднага си легнах.

Няма коментари:

Публикуване на коментар