неделя, 11 януари 2015 г.

Целувка за Ана - Стефани Пъркинс

Току-що приключих  Целувка за Ана на Стефани Пъркинс. Знам, че казах, че първо ще завърша Тютюн, но имах нужда от малко разнообразие. Точно от такава книга се нуждаех. Тя е толкова лека, неангажираща и страшно увлекателна. Още си представям Нотр Дам , кино салоните и меката коса на Етиен Сен Клер. Още с разлистването на първата страница се озовах в Париж, града на светлините. Разхождах се заедно с Ана и Етиен из Латинския квартал, с безбройните си малки улички и забележителностите, съпътстващи ги с всяка нова крачка . Преди да започна да чета книгата, много се чудех защо във ревютата, които съм чела до сега всички, така се захласват по този Етиен. Е истината е, че и аз не останах по-назад. Героят, който Стефани Пъркинс е създала,  е толкова типичен образ на момчето мечта за всяко момиче. И не само неговият герой е добре създаден. Този на Ана също. Умно, красиво момиче с големи надежди и съкровени желания, мечтаещо да стане филмов критик и един ден да дава рецензии на филми, в които да се вслушват много хора. От време на време малко ме дразнеше, като пренебрегваше чувствата на другите, а също и нежеланието им, на нея и на Сен Клер, да се променят,  да продължават да се придържат към познатото, но... Хей, все пак върху това се крепи книгата. Джош също много  ми допада като образ. Момче с голям художествен талант.Той е някак малко по прикрит, по свит, отдалечен и все пак е заедно с тях, осведомен, разбиращ, и притичващ се на помощ. Малко е безотговорен, и тези чести бягания от часовете... Щеше ми се да разбера повече за него. Харесва ми как защитава приятелите си, как пази тайните им. В книгата всеки герой има свои собствени семейни проблеми и е изправен пред предизвикателството да ги реши.
Моите любими моменти в книгата са при Нотр Дам , и най- вече още онзи пръв път , в който се озовават при нулевия километър. Изпълни ме едно вълшебно чувство, и исках и аз да съм там, заедно с тях и да си пожелая нещо. Много ми допаднаха и прякорите, които имат Ана и Бриджит. Както казах това е идеалната книга за отърсване от ежедневието и я препоръчвам на всеки, който си търси нещо ненатоварващо и една идея по-сладникаво.








П.П. Знам, че мислите ми са доста разхвърляни, но за пръв път се опитвам да напиша ревю на книга и занапред ще се опитам да е по-добре подредено и обмислено. Часът е 00:30 и на мен доста ми се спи, така че до скоро...

4 коментара:

  1. ако не греша, май в третата книга се разказва за джош и се надявам да е така, защото него много го харесвам.

    ОтговорИзтриване
  2. обеди ми да си взема книжката, благодаря :з

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. много се радвам, че по някакъв начин съм допринесла с това

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...