четвъртък, 1 януари 2015 г.

Цели 2015 г

От много време се опитвам да започна това и все си мисля за този списък, обаче нещо винаги ме кара да се отказвам...

1. Да реша каква искам да стана като "порастна".
Крайно време е да реша какво искам да правя с живота си и през 2015 се опитам да открия това което наистина ме влече.
2. Да се заема серизно с историята.
Обмислям ДЗИ-то ми да е история и трябва да започна да наблягам повече на нея.
3. Да пътувам повече.
Винаги съм обичала да пътувам и да посещавам нови места.От няколко години насам все си казвам, че ще откликвам на всеки шанс, който ми се дава и продължавам с традицията си.
4. Да не обвинявам другите за моите грешки.
Често ми се случва другите да са ми виновни и мисля, че щам започвам да го разбирам имам някакъв прогрес, а през 2015 ще се опитам да постигна по- голям такъв
5. Да държа като възрастен човек ( културен,общителен и неосъдителен ).
Мисля, че на моите години малко или много трябва да започна да се замислям за поведението си и т.н., понякога обаче тези неща ми се изплъзват.
6. Да тренирам редовно и да се храня здравословно.
Вече съм постигнала някакъв прогрес от страна на тренировките(въпреки, че подледната седмица отиде по дяволите), но с храната наистина трябва да се постарая.
7. Да не се интересувам от мнението на другите.
Това ми е ужасно голям проблем и от много време се опитвам даго преодолея.
8. ДА бъда  по оптимистична.
9. Да спестявам пари.
Не, че и сега не спестявам, дори мога да кажа , че се справям доста добре, но искам да продължавам в същия дух.

Честита нова година!

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар